השתלות שיניים במרכז

למעבר לרשימת המרפאות המבצעות השתלת שיניים במרכז 

השתלות שיניים במרכז

למעבר לרשימת המרפאות המבצעות השתלת שיניים במרכז 

אם אתם זקוקים להשתלת שיניים ומחפשים מרפאות המציעות שירותי השתלות שיניים במרכז, אתם בוודאי יודעים שיש הרבה מאוד כאלה.
על מנת להפוך לכם את הבחירה לכמה שיותר קלה, אספנו עבורכם מספר טיפים שיסייעו לכם לבחור מרפאה שבה תקבלו את הטיפול הטוב ביותר – במחיר המשתלם ביותר. רגע לפני שאתם קובעים תור במרפאה הראשונה שהופיעה בראש תוצאות החיפוש, כדאי שתקדישו מספר דקות לקריאת המאמר. זה חשוב.

כך תבחרו מרפאה להשתלות שיניים במרכז

רופא מומחה להשתלות

  • רופא מומחה להשתלות – חשוב מאוד לבצע השתלות שיניים במרכז ובכלל רק אצל רופא שיניים שמתמחה בתחום של השתלות. למרות זאת, חשוב מאוד לזכור כי אין התמחות כזאת בלימודי רפואת השיניים, ולכן רופא שמעיד על עצמו כי הוא מומחה בתחום הוא רופא שצריך לבדוק בדיוק למה הוא מתכוון. אם הוא מתכוון לכך שהוא רופא שיניים כללי אשר יש לו ניסיון של ביצוע מספר מועט של השתלות – זה פחות מומלץ. לעומת זאת, אם מדובר בכירורג פה ולסת אשר מבצע השתלות שיניים רבות – סביר להניח שאם תבחרו בו בהחלט תהיו בידיים טובות.

טיפולים בהרדמה מלאה

  • טיפולים בהרדמה מלאה – אם אתם נמנים עם אותם אנשים אשר רק המחשבה על ביקור אצל רופא השיניים לטובת ניקוי אבנית מעוררת בהם פלצות, חשוב מאוד שתבדקו אם אותה מרפאה המציעה טיפולי השתלות שיניים במרכז מעסיקה גם רופאים המורשים לבצע השתלות בהרדמה מלאה. אם אכן כך הדבר, כדאי מאוד לברר מיהו המרדים ומהי הכשרתו, על מנת להיות כמה שיותר בטוחים שאתם נמצאים בידיו של גורם רפואי מוסמך ומקצועי.

המלצות

  • המלצות – ממש כמו שאתם מעוניינים לעבוד עם שיפוצניק שקיבלתם עליו המלצות, כך חשוב מאוד (אפילו יותר) שמי שיטפל בכם יהיה רופא שיניים לא רק עם הרבה מאוד ניסיון בהשתלות, אלא גם עם הרבה מאוד המלצות. אחרי הכל, אם יש לו כל כך הרבה מטופלים מרוצים – אין שום סיבה שאתם לא תהיו. בקשו המלצות על מרפאות להשתלות שיניים במרכז ועל רופאי שיניים מסוימים, והגיעו אליהם לביקור ראשוני. אם המקום והרופא נראים לכם – תוכלו להמשיך וכנראה שגם להתווסף לרשימת הלקוחות המרוצים.

מחירים

  • מחירים – אמנם בעבר טיפולי השתלות שיניים במרכז היו עולים לא מעט כסף וכל מי שהיה זקוק להשתלה נאלץ גם להיפרד מעשרות אלפי שקלים, הרי שהיום המחירים הרבה יותר נמוכים ועומדים על סכום של מספר אלפים בודדים. כמובן שהעלות משתנה בהתאם לסוג הטיפול הנדרש, ושמחיר של התקנת שתל אחד יהיה אחר לחלוטין ממחירה של השתלת שיניים בכל הפה או של השתלת שיניים ביום אחד. רק כדי לסבר את האוזן – הנה רשימה חלקית של מחירים לדוגמה:

  • שתל מתוצרת ישראל 2,500 – 4,000 ₪
  • שתל אירופאי / אמריקאי 3,000 – 6,000 ₪
  • מבנה על גבי השתל 650 – 1700 ₪
  • מוט מתכת המחבר בין השתלים (דולדר בר) 3,500 – 5,500 ₪
  • השתלת שיניים ביום אחד 45,000 – 48,000 ₪

חשוב לציין, כי טיפולי השתלת שיניים כוללים הרבה פעמים גם טיפולים נלווים כמו הרמת סינוס השתלת עצם ועוד, אשר להם עלויות נפרדות (15,000-5,000 ₪ להשתלת סינוס, 5,000-3,000 ₪ להרמת עצם וכד').

בצעו סקר מחירים

כמובן שחשוב מאוד לבצע סקר מחירים לפני שבוחרים היכן לבצע השתלות שיניים במרכז, אולם תמיד חשוב לזכור כי עדיף לשלם קצת יותר ולקבל טיפול מקצועי שתוכלו ליהנות מתוצאותיו לאורך זמן.

השתלות שיניים במרכז

למעבר לרשימת המרפאות המבצעות השתלה במרכז

השתלות שיניים במרכז

למעבר לרשימת המרפאות המבצעות השתלת שיניים במרכז 

אחריות

  • אחריות – אחד הדברים החשובים ביותר שאתם צריכים לברר עם כל מרפאה להשתלות שיניים במרכז הוא האם יש אחריות על הטיפול. אל תבצעו את הטיפול במרפאה שלא מספקת אחריות בכתב, שכן אם תעשו זאת ותהיה לכם בעיה שקשורה לטיפול – לא תהיה לכם כתובת לפנייה. בצעו טיפולי השתלות שיניים במרכז רק אצל רופא אשר ייתן לכם תעודת אחריות מלאה בסיום הטיפול, כדי שתוכלו להיות בטוחים שבכל בעיה, אם תתעורר – יהיה לכם אל מי לפנות.

בהצלחה!