השתלת שיניים לילדים

למעבר לרשימת המרפאות המבצעות השתלת שיניים לילדים 

השתלת שיניים לילדים

למעבר לרשימת המרפאות המבצעות השתלת שיניים לילדים 

אף אחד מאיתנו לא אוהב לבקר אצל רופא השיניים, גם אם אל המתח שלפני הטיפול לא מתלווה זיכרון של טיפול מכאיב, אלא אך ורק הידיעה כי עלולים להכאיב לך. התחושה בכל מקרה אינה נעימה. אם זו התחושה שלנו כמבוגרים המסוגלים לסנן את חששותינו לבדויים ולמציאותיים, לבטא אותם וכך אף להפיג אותם, תארו לעצמכם באיזו עוצמה חווים אותה ילדים.

השתלת שיניים בגיל צעיר

רופא שיניים לילדים

יש כמה פרמטרים בסיסיים אשר חשוב לשים אליהם לב כאשר אנחנו בוחרים רופא שיניים לילדים:

  • ניסיון בעבודה עם ילדים – רופא שיניים עם ניסיון בעבודה עם ילדים ידע להציע לכם את הפתרונות המתאימים ביותר לילדיכם, ולא רק פתרונות "של מבוגרים" בהתאמה לילדים.
  • עדכניות ומקצועיות – תחום רפואת השיניים לילדים הוא תחום בפני עצמו. רופא שאינו מקפיד להתעדכן בטכנולוגיות ובפתרונות החדשים, עלול שלא להכיר דרכי טיפול ההולמות את הבעיות של ילדכם.
    • הילד חייב לחוש בנוח – רופא השיניים יכול להיות בעל תארים אינספור וניסיון רב שנים, אם הילד יחוש שלא בנוח, כל טיפול יגרום לו לכאב במידה רבה יותר מהמצופה. לכן, ידע בפסיכולוגיית ילדים, אישיות נעימה ודיבור בגובה העיניים אל הילדים, הן תכונות נדרשות לרופאי שיניים המטפלים בילדים.
      כבר לא ילדים ? השתלות שיניים למבוגרים

מהי השתלת שיניים לילדים?

השתלת שיניים לילדים

למעבר לרשימת המרפאות המבצעות השתלה לילדים

השתלת שיניים לילדים

למעבר לרשימת המרפאות המבצעות השתלת שיניים לילדים 

השתלת שיניים היא אחד התחומים שבהם קיים הבדל גדול בין מבוגרים לילדים. ככלל, ההמלצה היא להמתין לגילאים בוגרים יותר, כאשר הלסתות מסיימות את התפתחותן ועיצובן הסופי. רופאי השיניים ממליצים על גיל 18 כגיל המינימום להשתלת שיניים. אולם, לעתים, השתלת שיניים לילדים היא הכרח ולרוב מגיעה כתוצאה מנפילה, חבלה פיזית בשיניים או ריקבון בשורש השן הקבועה (הדורש עקירתה והכנסת שתל שן כחלופה). במקרים כאלה, יש לבצע מעקב שוטף אחרי מצב הלסת כדי למנוע תזוזת השתלים למקום שאינו מיועד להם.

אנחנו במרפאת E-dent מכירים את נושא השתלת שיניים לילדים על בוריו ומודעים לכל הצדדים הפיזיולוגים והפסיכולוגיים שלו. לכן, אם ילדכם עומד בפני הליך כזה, הרימו טלפון אלינו כבר עכשיו והתייעצו עם המומחים שלנו.